Åker tåg

Jag lyckades installera mitt mobilabredband på min dator så nu har jag internet hela tiden, hehe. Just nu är jag på väg till skolan. Igår var min första riktiga skoldag med lektioner. Det gick ganska bra, hade franska vilket inte gick så bra och sen mediakomunikation vilket är riktigt roligt tycker jag. Vi ska göra våra egna hemsidor så jag får väll länka till den när jag publicerar ;)

Efter skolan orkad ejag inte åka hem så ajg och Jenny stannade kvar i skolan ett tag, vi kom den smarta ideén att köpa oboypulver att ha i skåpet för vi får nämligen gratis kaffe mm men ingen varm choklad, så idag ska vi sätta vår idée på prov.

Puss <333

Kommentarer
Postat av: C.

Hej vet du vad?? Min mamma läser din blogg det insåg jag igår haha :P Men du uppdaterar inte så ofta nuförtiden nu när du har en fin ny apple dator :P

2009-09-22 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0