Gårdagen

igår gick jag Rebecca och Jossie på The voice, gud vad folk inte kan stå still där alltså!!! Flyttar på sig hela tiden fast man inte kan komma någonstans alls. Aja vi hade roligt iaf. Efter typ 2 timmar på the voice orkade vi inte vara kvar utan gick därifrån, hittade sambatåget från förra året men det åkte aldrig så istället hittade vi ett litet glassfik. Till slut kom vi iaf hem till Rebecca där vi bakade smulpaj och tittade på film.

Som vanligt är det omöjligt att titta på film med mig sent på kvällen för jag somnar ALLTID!!! =O



Puss <333

Kommentarer
Postat av: Jossi

:'(

2009-09-16 @ 20:05:48
Postat av: Rebecka

Jag tyckte att jag kände igen miljön, det är ju på mitt landställe! :p <3

2009-11-16 @ 15:20:29
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0